• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
W naszych czasach pozytywny wizerunek to coś, bez czego nie sposób utrzymać się na rynku, przyciągać klientów, a jeśli jest się osobą publiczną – cieszyć się dobrym imieniem. W dobie Internetu i nieograniczonych możliwości wygłaszania własnych opinii – bez refleksji nad poszanowaniem godności drugiego człowieka – niezwykle łatwo manipulować wizerunkiem zarówno firm, przedsiębiorstw czy stowarzyszeń, ale i osób prywatnych. Dlatego też, uzasadnione jest istnienie specjalistów od PR (public relations), których zadaniem jest kształtowanie pozytywnej opinii na temat firmy lub osoby, troska o utrzymanie jej pożądanego wizerunku, a także dbałość o przychylność i życzliwe nastawienie otoczenia do reprezentowanego klienta. Specjaliści od PR to osoby, które przewidują reakcję społeczeństwa na działania podejmowane przez przedsiębiorstwa i osoby prywatne. Posiadają zatem potencjał, aby te działania modyfikować w zależności od spodziewanego efektu. Jeśli więc szczerze zależy nam na pozytywnym wizerunku – zatrudnienie specjalisty od PR może okazać się bardzo korzystne.
Portfolio
nasze galerie



Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015