• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
Aktualnie
Media a kształtowanie wizerunku kobiety Żartobliwie mówi się, że kobieta to ten lepszy gatunek człowieka. Nie umniejszając zalet mężczyzn i nie denerwując bojowników o równość – należałoby polemizować w sprawie określenia lepszy, jednak trzeba przyznać, że płeć piękna nierzadko cechuje się większą wrażliwością. XXI wiek rzuca kobietom wiele wyzwań. Niegdyś ograniczano ich rozwój intelektualny i zawodowy, dziś płeć piękna może kształcić się i robić karierę. Przedstawicielkom płci żeńskiej nie odebrano jednak dotychczasowych obowiązków – zwykle to na kobietach spoczywa główny ciężar opieki nad domowym ogniskiem. Partnerki, matki, pasjonatki nauki czy businesswoman – wszystkie jednak pragną być piękne. Ideał piękna lansowany przez media – prasę kolorową, strony Internetowe, reklamy i inne – wydaje się być nierealny do osiągnięcia między innymi z uwagi na fakt, że nawet modelki pozujące do sesji czy też aktorki są następnie udoskonalane przez programy graficzne. Wrażliwi odbiorcy mediów (głównie kobiety) są jednak przekonani, że obraz jest prawdziwy, co może negatywnie wpływać na ich samoświadomość i rodzić kompleksy.
Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015