• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
Events

 

Reklama w przemyśle farmaceutycznym Gdyby spytać odbiorcę, który cały dzień oglądał telewizję, o to, jakiego rodzaju reklamy widział najczęściej i co najbardziej zapadło mu w pamięć, odpowiedziałby z pewnością – leki i suplementy diety. W ostatnim czasie drastycznie wzrosła bowiem ilość reklam dotyczących przemysłu farmaceutycznego. Czy to dobrze? Być może zjawisko to stanowi wyraz coraz większej świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowia – rosnącej dbałości i troski o ciało, a także ułatwionego dostępu do wiedzy medycznej. Musimy jednak liczyć się z faktem, że nasilenie reklamowania produktów aptecznych i postępujący za nim wzrost ich sprzedaży może pociągnąć za sobą groźne skutki uboczne. Reklamy leków i suplementów nierzadko prezentują środki te jako magiczne – dzięki nim nie tylko poczujemy się świetnie, ale i szeroko się uśmiechniemy i otaczać nas będą kochające osoby. Reklamodawcy tworzą iluzję – bez substancji farmaceutycznych nie możemy szczęśliwie funkcjonować, to zaś sprzyja nadużywaniu leków i uzależnieniom.

Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015