• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
Integration

 

Jak łatwo zdefiniować pojęcie marketing? Marketing to sposób działania i szereg procesów, dzięki którym tworzone i dostarczane są konkretne produkty czy usługi zaspokajające zapotrzebowanie danych grup. Oczywiście, to tylko jedno ze znaczeń marketingu, jako że jest to pojęcie bardzo szeroko rozumiane i nie sposób zamknąć go w jednym zdaniu. Nie można jednak zaprzeczyć faktu, że również w dziedzinie marketingu, tak jak i w szeregu innych dziedzin, w ostatnich latał zaszły spore zmiany. Wykształciło się bowiem bardzo wiele gałęzi marketingu, a w tym odłam niezwykle ciekawy – aromamarketing. Jak można się domyślić, aromamarketing to inaczej marketing zapachowy. Ten rodzaj marketingu zaczęto wykorzystywać w latach 90. XX wieku głównie w Australii i Stanach Zjednoczonych. Polega on na aromatyzowaniu – uatrakcyjnianiu zapachem różnego rodzaju pomieszczeń firmowych, dzięki czemu klienci kojarzą dane przedsiębiorstwo nie tylko z produktem, ale i z konkretnym zapachem, co sprzyja atmosferze zakupów i kształtuje wrażenie luksusu.

 

 

Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015