• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
Integration

 

Marketing wirusowy, czyli jak zareklamować się sprytnie Marketing łączy w sobie szereg procesów związanych z kreowaniem zapotrzebowania na produkt, przygotowywaniem go, reklamowaniem, dostarczaniem do odbiorców… To jedna z dziedzin najprężniej rozwijających się w XXI wieku. Nie dziwi zatem fakt wielu zmian, które obecnie dokonują się w marketingu. Tradycyjne narzędzia reklamy i sprzedaży, choć, oczywiście, wciąż skuteczne, to z czasem mogą nużyć i nudzić odbiorców, nie przynosząc już zadowalająco wysokich rezultatów. Dlatego też, prężnie rozwijają się obecnie coraz to nowe gałęzie marketingu, a w tym – marketing wirusowy. Ta odmiana marketingu posiada intrygującą nazwę, dlatego też szybko zapada w pamięć. Opiera się natomiast na inicjowaniu sytuacji, w których źródłem reklamy będą sami klienci. Istotą marketingu wirusowego jest bowiem komunikacja między klientami, w której wymieniają oni informacje na temat usługodawcy, produktu oraz wzajemnie zachęcają się do zakupu. Dzieje się tak między innymi przy pomocy zabawnych internetowych obrazków, które klienci przesyłają między sobą, nieświadomie przyczyniając się do reklamowania danego produktu.

 

 

Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015