• 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • 6
  • |
  • 7
  • |
  • 8
  • |
  • 9
  • |
  • 10
  • |
  • 11
Polski Angielski
Active motivation

Kobiety to adresatki bardzo wielu reklam – reklam z całej gamy różnych dziedzin życia. Głównie do płci pięknej kieruje się bowiem reklamy związane z popularyzowaniem produktów spożywczych, suplementów diety dla dzieci, środków czystości, a także – co nikogo nie dziwi – kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych oraz elementów garderoby. W XXI wieku wywiera się silną presję na kobiety. Musimy być nie tylko dobrymi partnerkami i matkami, ale także profesjonalistkami na rynku pracy, specjalistkami w swoich dziedzinach, a przede wszystkim musimy być piękne – piękne jak z reklamy. W Internecie, telewizji, prasie, na billboardach… Wszędzie widzimy wizerunek kobiety idealnej – szczupłej, wysportowanej, o pięknych, gęstych włosach, zdrowej cerze bez skazy i starannym makijażu. Czujemy się sfrustrowane, bo – patrząc w lusterko – widzimy zwykłą dziewczynę, której codziennemu życiu towarzyszą niedoskonałości. Dlatego też, nie możemy zapominać, że modelka ze zdjęcia została poddana retuszowi, a my wcale nie musimy nikomu dorównywać, bo piękno tkwi właśnie w kobiecych, uroczych niedoskonałościach.

Nasze strony

Copyright by bastum.pl 2015